Sabtu, 23 Juni 2018

Beweren te herstellen van veganistische kanker Kanker, stierf precies kanker

http://lingshenyao.xyz/tag/jual-obat-herbal-buat-miom-di-kota-tual-wa-089-666-310-260/

Beweren te herstellen van veganistische kanker Kanker, stierf precies kanker

 

Mari Lopez en haar neef Liz Johnson zijn twee prominente figuren op YouTube die beroemd zijn om hun video-uploads over hoe de veganistische levensstijl en spiritualisme kanker kunnen genezen. Laat het weten is een fase vier borstkankerpatiënt. "" Ik weet dat ik mijn levensstijl moet veranderen. God vertelde me dat ik moet veranderen van dieet. Dus dieet is het eerste wat ik verander "," vertelde Mari me toen ik voor het eerst kanker kreeg. "" Een klant vertelde me dat om kanker te voorkomen mijn lichaam moet worden geoxygeneerd, dat is de eerste aanwijzing. Hoe het kon, ontdekte ik dat het van veel groenten was, "vervolgde hij in de video die voor het laatst in juni 2016 werd geüpload.

Laten we beweren dat het dieet zo veganistisch is en dichter bij de goden komt of dat stadium vier borstkanker kan genezen. Men nefsten næsten to år gik, det var rapporteret aan Mari var død i december 2017 naar grund af sygdommen. Lees ook: Medische prioriteit, behandel geen kanker aan 'slimme mensen' Liz zegt dat wanneer borstkanker terugkeert Laten we stoppen met het eten van het veganistische dieet. Liz gelooft dat Mari stierf aan een halfwaardetijd van een 'gezonde' levensstijl en geeft de voorkeur aan bestraling, chemotherapie en vlees eten. "Mijn tante stierf afgelopen december omdat de kanker terugkeerde ... Tante past niet consequent haar dieet en spirituele levensstijl toe," "zei Liz zoals geciteerd door Fox News, zaterdag (24/2/2018). Niettemin beweerde Liz dat hij Mari nooit had gedwongen weg te blijven van artsen. De familie zelf heeft Mari zelfs gedwongen om een ​​dokter te zien die chemotherapie moet ondergaan.Dipip van KSDK voor de dood Mari had de tijd om Liz te vragen de video die ze ooit hadden geüpload te herroepen. Heren det er forkastet af Liz som tror op videoen kan hjælpe andre. "" Ik denk echt dat de resultaten anders kunnen zijn. Deze levensstijl zorgt ervoor dat hij de eerste keer geneest. "Liz & Mari" "is niet geactiveerd Lees ook: Beken genezen van kanker Dank aan kruiden, deze vrouw klaar met Rp 4, 3 miljard

(fds / up)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar